piątek, 30 listopada 2012

Świat w barwach tęczy

Za oknem szaro, mokro- jak to bywa jesienią. A u mnie pojawiły się dwie kolorowe, tęczowe mandale. Cieszy mnie zwłaszcza pomarańczowy kolor- to radość. Radość z bycia tu i teraz, cieszenie się tym, co robię- gdy jestem z ludźmi na środku sali i prowadzę warsztaty z negocjacji, gdy potem jadę- bezpiecznie i szczęśliwie do domu. Gdy gotuję pyszną zupę- też kolorową, a potem myję gary.
Fascynują mnie kolory, ciekawią mnie sprawy energetyczne, czakry.
Czerwień- to kolor pierwszej czakry- to sprawy materialne, potem jest pomarańczowy właśnie- radość, ale też sprawy seksualne ( czyli radość:)), potem jest  trzecia czakra- siła wewnętrzna, a potem czakra serca- zielona- miłość, nowe sprawy, potem jest czakra gardła- niebieska- to wyrażanie siebie. Potem jest czakra w kolorze indygo- tzw. trzecie oko- kolor indygo- intuicja i wreszcie ostatnia, koronna
czakra- kolor fioletowy- otwarcie się na wymiary
duchowe.


Fajnie, gdy jest kolorowo, czego wszystkim życzę:)

2 komentarze:

  1. Pozwoliłam sobie wyróżnić ten blog. Zapraszam na blog towemniegra.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Chciałam napisać mail, ale nie mam adresu. Napisałam na Twoim blogu, ale chciałam Cię o coś zapytać.Pozdrawiam,
    Dorota

    OdpowiedzUsuń